مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 23:272022-09-28سياسي

اغتشاشات و پاسخ به 2 شبهه


دولت سیزدهم طی یک سال خدمتگزاری خود با تجمعات و اعتراضات متعدد اقشار مختلف مواجه بوده است که خواستار رسیدگی به مطالبات متراکم خود بوده اند از تجمعات معلمان گرفته تا کارگران و بازنشستگان و حتی دانش آموزان پای کنکور و دولت سعی کرده است در حد توان برای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمود فرشیدی دبیرکل کانون تربیت اسلامی در یادداشتی نوشت: مردم ایران فتنه ای دیگر را طی روزهای گذشته خنثی کردند و با هوشیاری و حضور شکوه مند، اقدامات اغتشاشگران اخیر را محکوم نمودند اما در راستای جهاد تبیین ضرورت دارد به شبهاتی که در آن فضا القاء شد، پاسخ داده شود.

شبهه نخست آن که از اظهارنظرهای برخی افراد دلسوز چنین استنباط می شود که تا حدودی تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار گرفته اند و دلسوزانه نیروهای خودی و پلیس و گشت ارشاد را نصیحت، و تصور می کنند ریشه ماجرا در برخی رفتارهای غیراصولی مسؤولان و نیروهای انتظامی و امنیتی است.

بدون آنکه بخواهیم از همه اقدامات تمامی عوامل مسؤول در این زمینه دفاع کنیم باید به این افراد دلسوز یادآور شد که حرکت سازمان یافته آشوب های اخیر بسیار فراتر از اعتراضات خودجوش مردم بود کما اینکه عوامل و دست اندرکاران اغتشاشات اخیر خود نیز به صراحت اعلام داشتند که هدفشان نه مطالبه علت فوت یک بانو و نه حتی گشت ارشاد است بلکه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات و پاسخ به 2 شبهه

اغتشاشات و پاسخ به 2 شبهه