مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 16:272022-09-28اقتصادي

ورود سرمایه حقیقی به بورس/ بازار سرمایه به روند صعودی نزدیک تر شده است


امروز ارزش معاملات خرد سهام با افزایش 6 درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم 2 هزار و 226 میلیارد تومان رسید و به نظر می رسد بورس به روند صعودی نزدیک تر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بورس در حالی این روزها صعود می کند که هنوز نتوانسته است اعتماد سهامداران را برگرداند و ورود پول به این بازار تازه آغاز راه را در پیش دارد.

این هفته بسیاری از اهالی بازار سرمایه انتظار افت بازار به دلیل تعطیلات هفته جاری را داشتند اما در معاملات روز دوشنبه و امروز بازار روند صعودی گرفت تا بخشی از افت روز شنبه را جبران کند.

برای بررسی بازار سرمایه باید ابتدا وضعیت کلان اقتصادی مورد ارزیابی قرار بگیرد، اقتصاد کشور به دلایل مختلف در یک وضعیت ثبات قرار گرفته است و دولت سیزدهم توانسته است بخش عمده ای از نوسانات را پشت سر بگذارد.

اما این ثبات اقتصادی نیز نتوانسته است اعتماد از دست رفته به بورس را بازگرداند و همین مساله موجب خروج پول از بورس طی هفته های گذشته شده است.

البته مثبت شدن بازار طی معاملات این روزها برای برخی از سرمایه گذاران نقطه امیدی محسوب شود تا بازار صعودی تر شود و برای عده ای نیز فرصت مناسب خروج در قیمت های مثبت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سرمایه حقیقی به بورس/ بازار سرمایه به روند صعودی نزدیک تر شده است

ورود سرمایه حقیقی به بورس/ بازار سرمایه به روند صعودی نزدیک تر شده است