مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 16:322022-09-27سياسي

بی بند و باری یک نوع جنگ است/ در برابر دشمن نباید منفعل بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه امروز در ویژه برنامه دفاع مقدس در سایه سار خورشید و وداع با پیکر دو شهید تازه تفحص شده که در بندرعباس برگزار شد، با تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا (ع)،  اظهار داشت: بسیجیان عزیز ما در مکتب شهدا، ائمه اطهار و یاران امام حسین با توان و قدرت، آماده فتح سنگرها برای انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: ادبیات قرآن در باب شهادت، ادبیات شادمانی است یعنی خوش به حال شهدا که فرحین بما آتاهم الله هستند و به ما بشارت عزت و عاقبت بخیری در مسیر الهی را می دهند.

  نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: جهاد یک اصل مشترک میان زندگی همه انبیاء و ائمه اطهار است و تا انقلاب زنده است دشمن دارد و تا دشمن هست، جهاد لازم است.

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: جهاد، اصلی است که در زندگی همه ائمه و امامان، جلوه گری می کند و مومن واقعی کسی است که در زندگی او  جهاد مستمر وجود دارد.

مومن کسی است که بعد از ایمان در اندیشه نلغزد و در عمل در جهاد مستمر باشد و اگر چنین شد در جهادش صادق است.

  وی گفت: دو شهید بزرگوار این جمع نیز که پس از 34 و 35 سال به شهر و دیار خود بازگشته اند مصداق نشانه های ایمان هستند که راه را به ما نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی بند و باری یک نوع جنگ است/ در برابر دشمن نباید منفعل بود

بی بند و باری یک نوع جنگ است/ در برابر دشمن نباید منفعل بود