مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 22:022022-09-26سياسي

امیرعبداللهیان: میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد


وزیر امور خارجه در دیدار با همتای کوبایی با بیان این که آمریکا تاکنون قادر به اتخاذ تصمیم واقع بینانه نبوده، گفت: ما میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد و دیپلماسی به خوبی کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان  وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با برونو رودریگز وزیر خارجه کوبا ملاقات و درباره موضوعات مورد علاقه فیمابین از جمله مناسبات دوجانبه و تحولات بین المللی گفت وگو و تبادل نظر کرد.

امیرعبداللهیان با مرور آخرین روند تحولات در روابط دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با کشور دوست کوبا خصوصا در زمینه همکاری تولید واکسن بر لزوم پیگیری و اجرای تمامی توافقات فیمابین تأکید کرد.

  وزیر امور خارجه کشورمان اقدام کشورهای غربی در توسل به شیوه های گوناگون برای مداخله در امور داخلی کشورها از جمله ایران و کوبا به بهانه های مختلف و تحریک احساسات مردم را محکوم کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران مهارت لازم را در مهار و مقابله با اینگونه مداخله گری خارجی و سوءاستفاده از احساسات مردمی دارد.

امیرعبداللهیان با اشاره به آخرین تحولات در زمینه مذاکرات رفع تحریم ها گفت: چنانچه دولت آمریکا اراده ای برای اتخاذ تصمیم داشته باشد، حصول توافق دور از دسترس نخواهد بود، اما آمریکا تاکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد

امیرعبداللهیان: میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد