مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 17:072022-09-26ورزشي

هیس قدوس به سمت چه کسی بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سامان قدوس که پس از یک فصل بازی در چمپیونشیپ همراه برنتفورد به لیگ جزیره صعود کرد و دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند، - تنها لژیونر ایرانی لیگ جزیره به دنبال تثبیت حضورش در ترکیب تیم ملی تا شروع جام جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سامان قدوس که پس از یک فصل بازی در چمپیونشیپ همراه برنتفورد به لیگ جزیره صعود کرد و دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند، شرایطی دارد که مورد پسند کی روش واقع شده و سرمربی تیم ملی در دیدار برابر اروگوئه 85 دقیقه از او بهره برد و این بازیکن نیز توانست روی تک گل ایران موثر باشد.

قدوس که در هشت هفته ابتدایی فصل 23-2022 لیگ برتر دو بازی مقابل فولام و کریستال پالاس انجام داده، پس از دو مسابقه نیمکت نشینی پیاپی در برنتفورد برابر لیدز یونایتد و آرسنال، در تیم ملی ایران فیکس شد و عملکرد فراتر از انتظاری در جدال تدارکاتی با اروگوئه داشت.

سامان قدوس در مرحله مقدماتی جام جهانی طی 4 مسابقه از 10 دیدار انجام شده با نظر دراگان اسکوچیچ در ترکیب تیم ملی قرار گرفت ولی در سه دیدار گذشته برابر کره جنوبی، لبنان و الجزایر در اردو نبود که حضور کی روش موجب شد تا دوباره دعوت شود و مقابل اروگوئه به میدان برود و نمایش قابل دفاعی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیس قدوس به سمت چه کسی بود؟

هیس قدوس به سمت چه کسی بود؟