مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 15:122022-09-26اجتماعي

اضافه شدن اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی اردبیل


تعداد 8 دستگاه از 60 دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده، به ناوگان اتوبوسرانی اردبیل اضافه و در خطوط بین شهری به کار گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد 8 هشت دستگاه از 60 دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده از محل سهمیه ویژه کلانشهرهای کشور، به ناوگان اتوبوسرانی اردبیل اضافه و در خطوط بین شهری به کار گرفته شد.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف و برنامه های شهرداری در بهبود وضعیت خدمات دهی به شهروندان در بخش حمل ونقل عمومی شهر، طی یک برنامه منسجم تعداد 52 دستگاه اتوبوس جدید دیگر نیز تا پایان امسال به ناوگان اتوبوسرانی اردبیل افزوده خواهد شد.

شهردار اردبیل با بیان اینکه رعایت انصاف در پرداخت بها یا اعطای معوض برای املاک تملیکی ضروری است، تصریح کرد: به دنبال طرح بازگشایی معابر در توسعه شهری، برخی املاک در طرح های عمومی واقع شده اند که شهروندان با صداقت و احساس مسئولیت اقدام به توافق با شهرداری جهت بازگشایی محل زندگی خود می کنند.

صفری بیان کرد: توسعه شهری و حفظ نظم شهری مسلزم رعایت قوانین و مقررات است که بایستی شهرداری اردبیل با رعایت قانون در پرداخت قیمت به روز این املاک تلاش کند تا منجر به رضایت شهروندان و مالکان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی اردبیل

اضافه شدن اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی اردبیل