مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 14:272022-09-26اقتصادي

2500 واحد طرح نهضت ملی مسکن به دست بوشهری ها می رسد


دو هزار و 533 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان تحت مسئولیت بنیاد وارد مرحله ساخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگارن اظهار داشت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بوشهر در شهرهای زیر یک صد هزار نفر جمعیت به علاوه برازجان و شهر جدید عالیشهر که بالای یک صد هزار نفر جمعیت دارند برعهده بنیاد مسکن استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر افزود: در مجموع عملیات اجرایی دو هزار و 533 واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان توسط بنیاد مسکن آغاز شده است.

تاکنون نیز دو هزار و 813 واحد طرح نهضت ملی مسکن به بانک برای انعقاد قرارداد بانکی معرفی شده و بانک با دو هزار و 334 واحد قرارداد منعقد کرده است.

وی ادامه داد: برای واحدهای آغاز شده استان تاکنون پروانه ساختمانی یک هزار و 782 واحد اخذ شده و 300 واحدنیز به مرحله اسکلت و سقف رسیده اند.

این مقام مسئول بیان داشت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های آغاز شده طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر تحت مسئولیت بنیاد مسکن 12 درصد است و در برنامه است تا 84 واحد تکمیل شده در بهمن ماه امسال بهره برداری شود.

مقدم با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح سند دار کردن واحدهای فاقد سند در روستاها و شهرهای کوچک در استان بیش از 80 هزار جلد سند صادر شده است و در برنامه است تا در سال جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2500 واحد طرح نهضت ملی مسکن به دست بوشهری ها می رسد

2500 واحد طرح نهضت ملی مسکن به دست بوشهری ها می رسد