مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 13:572022-09-26سياسي

وحیدی: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس تنها راه شکست تحریم های ظالمانه است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را به فرماندهی معظم کل قوا و هم میهنان عزیز اسلامی تبریک گفت و یادآور شد: - وزیر کشور گفت: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را به فرماندهی معظم کل قوا و هم میهنان عزیز اسلامی تبریک گفت و یادآور شد: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس، تنها راه شکست تحریم های ظالمانه و تحقیر چندباره دشمنان است.

بر اساس این گزارش، متن پیام وحیدی به شرح زیر است: تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی که با امید و مجاهدت و پشتکار مردم هوشیار و استقلال طلب و آزادی خواه میهن اسلامی به ثمر رسید، مملو از درخشش هایی است که دفاع مقدس تابلوی تمام عیار این انقلاب است که نفحات روح افزای نهضت انسانی در قالب دفاع جانانه از کیان و سرحدات مرزی و معنوی، در اقصی نقاط جهان نوید بخش نتیجه مقاومت مردم مقابل سردمداران ستم و تجاوز قرار گرفت.

دفاع مقدس صرفاً صحنه نبرد و رزم مسلحانه علیه دشمنان میهن اسلامی و حریم آزادگی و شجاعت نبود بلکه عرصه بروز تمام جلوه های تبلور ثمرات ایمان و اتکال به خداوند متعال در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس تنها راه شکست تحریم های ظالمانه است

وحیدی: الگوی مقاومت دوران دفاع مقدس تنها راه شکست تحریم های ظالمانه است