مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 09:372022-09-25اقتصادي

اخذ مالیات از خودروهای سواری گران قیمت؛ در دستور کار سازمان امور مالیاتی


سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: اخذ مالیات از خانه های خالی، واحدهای مسکونی، باغ ویلاها و خودروهای سواری گران قیمت با هدف تنظیم گری نظام مالیاتی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، علی حسین پور، سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در آیین تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و ازخودگذشتگی های رزمندگان اسلام دانست.

وی، پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حاصل ایثار و ازخودگذشتگی های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس خواند و افزود: جانبازان و ایثارگران میراثی گران بها و الگوی بی بدیل انقلاب اسلامی هستند و تقدیر و تجلیل از این عزیزان افتخار بزرگی است و یادآور جان فشانی ها، سلحشوری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

حسین پور ضمن تأکید بر لزوم تکریم و تجلیل از با رویکرد مالیات به عنوان منبع اصلی تأمین بودجه و تقویت نقش هدایت و تنظیم گری مالیات در اقتصاد دو مقوله اصلی بوده که در این سیاست ها گنجانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مالیات از خودروهای سواری گران قیمت؛ در دستور کار سازمان امور مالیاتی

اخذ مالیات از خودروهای سواری گران قیمت؛ در دستور کار سازمان امور مالیاتی