مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 21:422022-09-24حوادث

طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر


همسرم آن قدر مرا به خاطر کم سوادی تحقیر و سرزنش کرده است که دیگر تحمل این همه حقارت را ندارم و می خواهم از او طلاق بگیرم تا با هر دختر باسوادی که دوست دارد ازدواج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن 38 ساله که مدعی بود این روزها در جهنم آنلاین زندگی می کنم به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری طبرسی شمالی گفت: در یکی از روستاهای تربت جام و در یک خانواده 7 نفره به دنیا آمدم .

پدرم با آن که کارگری ساده بود و درآمد چندانی نداشت ولی همواره ما را ترغیب می کرد تا درس بخوانیم و موقعیت اجتماعی خوبی پیدا کنیم اما متاسفانه من از همان دوران کودکی علاقه ای به درس و مدرسه نداشتم البته دیگر خواهران و برادرانم نیز فقط تا مقطع راهنمایی تحصیل کرده اند ولی من بعد از آن که در امتحانات پایه پنجم ابتدایی قبول شدم دیگر به مدرسه نرفتم و به همراه خواهر بزرگ ترم پای دار قالی نشستم تا به مادرم در قالی بافی کمک کنم چرا که مادرم نیز با آن که خانه دار بود اما تلاش می کرد تا با قالی بافی به درآمد خانواده کمک کند.

خلاصه 16 سال بیشتر نداشتم که روزی به خانه خاله ام رفتم و برای ناهار مهمان آن ها شدم چرا که خاله ام مرا خیلی دوست داشت و اجازه نمی داد قبل از صرف ناهار به خانه خودمان بازگردم من هم که آن جا احساس راحتی می کردم مانند خانه خودمان در آشپزی یا شستن ظرف و ظروف به خاله ام کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر

طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر