مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 17:322022-09-24دانش

جذب اعضای هیات علمی برتر و فرهیخته، رشد علمی کشور را استمرار می بخشد


هدف گذاری ما در جذب اعضای هیئت علمی این است که متقاضیانی توسط هیات های اجرایی به عنوان استاد جذب شوند که دارای توانایی علمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم،  محمد سلیمانی قائم مقام وزیرعلوم در نشست دبیران هیات های اجرایی جذب  دانشگاه ها و مدیران دفاتر تحقیق استانی گفت: اهمیت موضوع جذب به اهمیت نهاد دانشگاه در ایران و جهان برمی گردد.

  رییس مرکز هیات های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم گفت: بیانات  بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی جایگاه دانشگاه و استاد را به ما نشان می دهد و مسئولیت سنگین  ما را در انتخاب افراد به عنوان استاد یادآوری می کند.

وی افزود: در جامعه ما دانشگاه به عنوان پیشران و موتور و پیشرانه توسعه مطرح است و ورود دانشگاه ها به استانها، آبادنی و عمرانی آن منطقه را بیشتر کرده است.

قائم مقام وزیر علوم با بیان اینکه دانشگاه قوی و برتر به دنبال خود صنعت و خدمات بهتری را در استانها به ارمغان آورده است، گفت: دانشگاه ها برای جذب نخبگان و مخترعان منطقه خود برنامه داشته باشند.

وی تاکید کرد: با جذب  متقاضیان برتر  از نظر علمی و پژوهشی که علاقمند به پیشرفت کشور باشند می  توانیم جایگاه برتر در علم و فناوری در دنیا کسب کنیم و مشکلات جامعه را حل نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعضای هیات علمی برتر و فرهیخته، رشد علمی کشور را استمرار می بخشد

جذب اعضای هیات علمی برتر و فرهیخته، رشد علمی کشور را استمرار می بخشد