مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 15:472022-09-24سياسي

شهردار و مدیران شهری منطقه 2 به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی، شهردار، معاونین و مدیران منطقه در نخستین روز هفته دفاع مقدس به صورت مجزا 110 خانواده شهید را همراهی کرده و با حضور درگلزار شهدای بهشت زهرا با نثار شاخه گل به مقام .

- شهردار و مدیران منطقه 2 تهران همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس با همراهی 110 خانواده شهید منطقه در گلزارشهدای بهشت زهرا حاضر وبه مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی، شهردار، معاونین و مدیران منطقه در نخستین روز هفته دفاع مقدس به صورت مجزا 110 خانواده شهید را همراهی کرده و با حضور درگلزار شهدای بهشت زهرا با نثار شاخه گل به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کرده و یاد و خاطره امام راحل (ره) و همه شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

شهردار منطقه 2 در این مراسم، عظمت، اقتدار و امنیت کشور عزیزمان را مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی که جان خود را برای پیروزی انقلاب فدا کرده اند، وظیفه همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار و مدیران شهری منطقه 2 به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند

شهردار و مدیران شهری منطقه 2 به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند