مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 10:022022-09-24سياسي

رییسی: تاکید ما اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی 1402 ـ 1401، اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی 1402 ـ 1401 با چند مناسب همزمان شده است؛ - رییس جمهور با اشاره به اینکه تأکید دولت به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، گفت: هر سال ارزیابی می شود که چقدر به این سند و کتاب عمل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی 1402 ـ 1401، اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی 1402 ـ 1401 با چند مناسب همزمان شده است؛ اولین مناسبت، رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، دومین مناسبت، شهادت سبط اکبر ایشان امام مجتبی (ع)، سومین مناسب، شهادت، ولی نعمت همه ما امام رضا (ع) است.

همچنین آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس هم زمان شده است.

وی ادامه داد: ربط این مناسبت ها چگونه است؟ ربطش این است که معلم بزرگ بشریت یعنی پیامبر (ص) و معلم بزرگ بشریت امام مجتبی (ع) و امام رضا که صفتش عالم آل محمد (ص) است؛ دفاع مقدس هم، شهدا، ایثارگران و چهره های مقاوم شکل دادند که آن ها هم معلمان همه ما هستند؛ نتیجه این می شود که در هفته دفاع مقدس و این ایام می خواهیم سال تحصیلی را با بزرگداشت از معلمان بزرگ انسان آغاز کنیم؛ آن ها مربی و معلمان بزرگ بشریت بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: تاکید ما اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش است

رییسی: تاکید ما اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش است