مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 11:272022-09-22سياسي

دفاع مقدس سند عزت و اقتدار ملت غیور ایران اسلامی است


نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیامی مشترک به مناسبت 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، این هفته را سند عزت و اقتدار ملت غیور و زمان شناس ایران اسلامی عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی و فرزاد مخلص الائمه در پیامی مشترک به مناسبت 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، آورده اند: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت دلاورمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام خمینی(ره) در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند.

در ادامه این پیام آمده است: دفاع مقدس احیاکننده خودباوری مردمی بود که بار دیگر با اعتماد به نفس، تاروپود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بواسطه نهضت تولید شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را یکی پس از دیگری فتح نمودند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بدون شک اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی مرهون دفاع مقدس و جنگ هشت ساله حق علیه باطل است؛ رویدادی که همچون نگینی درخشان تا همیشه بر تارک تاریخ این کشور خواهد درخشید و همچون چراغی فروزان، راه های پر پیچ وخم فردا را روشن خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس سند عزت و اقتدار ملت غیور ایران اسلامی است

دفاع مقدس سند عزت و اقتدار ملت غیور ایران اسلامی است