مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-21دانش

آغاز اولین دوره ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویان علوم پزشکی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، زیبا فولادی رییس اداره رفاه و تعاون دانشجویان در این خصوص گفت: - رییس اداره رفاه و تعاون معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از اولین مرحله ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، زیبا فولادی رییس اداره رفاه و تعاون دانشجویان در این خصوص گفت: تمامی دانشجویان متاهل دوره روزانه دانشگاه که در محل سکونت خانواده و یا خوابگاه های دانشجویی سکونت نداشته باشند در همه مقاطع که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن در سال جاری هستند می توانند از 2 تا 30 مهرماه 1401 با مراجعه به پرتال صندوق رفاه دانشجویان به نشانی portal.

srd.

ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی افزود: دانشجویان می بایست پس از ثبت درخواست در پرتال صندوق رفاه، پرینت فرم درخواست را به همراه سایر مدارک به امور دانشجویی دانشکده خود تحویل دهند.

 لازم به ذکر است، دانشجویان برای دریافت وام ودیعه مسکن، می بایست تعهد محضری، 2 ضامن معتبر (کارمند رسمی یا پیمانی دولت، کاسب دارای جواز کسب، بازنشسته تامین اجتماعی)، اجاره نامه دارای کد رهگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اولین دوره ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویان علوم پزشکی تهران

آغاز اولین دوره ثبت نام وام ودیعه مسکن دانشجویان علوم پزشکی تهران