مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 14:322022-09-21اجتماعي

آمادگی کامل حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران در ایام پایانی صفر


صحن و سرای رضوی در دهه آخر ماه صفر سراسر ماتم و عزاست و خادمان این آستان مقدس با اتخاذ تهمیدات ویژه آماده میزبانی کریمانه از خیل ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) در این قطعه بهشتی در ایام پایانی ماه صفر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، امین بهنام معاون خدمات زائران شبانه روزی با توزیع چای، شربت و دیگر اقلام متبرک پذیرای زائران خواهند بود و پیش بینی شده در مجموع 11 میلیون لیوان چای در ایام پایانی صفر توزیع شود.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی ادامه داد: همچنین یک میلیون بطری آب که از محل نیت واقفین و ناذرین تهیه شده توسط خادمان این آستان مقدس بین زائران پیاده در ایام پایانی صفر در مواکب بین راهی و درون شهری توزیع خواهد شد.

بهنام گفت: فرش آرایی صحن و سرای رضوی نیز با توجه به تشرف گسترده زائران به صورت حداکثری در این ایام انجام خواهد به گونه ای که بالغ بر 140 هزار مترمربع از صحن ها و حریم حرم مطهر در کنار 30 هزار مترمربع از رواق ها در روزهای پایانی صفر مفروش خواهد شد.

همچنین 76 هزار متر مربع فرش برای مفروش سازی مواکب دهه آخر صفر اختصاص داده شده است.

وی افزود: همچنین در راستای خدمت رسانی به زائران سالمند و کم توان در ایام رحلت نبی اکرم(ص) و شهادت امام هشتم(ع)، 80 زائربر برقی و بالغ بر 2300 صندلی چرخدار گشت سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران در ایام پایانی صفر

آمادگی کامل حرم مطهر رضوی برای میزبانی از زائران در ایام پایانی صفر