مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-21اجتماعي

تمهیدات پلیس برای بازگشایی مدارس/ پیش بینی افزایش 30 درصدی ترافیک در مهرماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به اول مهر و بازگشایی مدارس اشاره و تصریح کرد: - فرمانده انتظامی پایتخت از آمادگی پلیس برای بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به اول مهر و بازگشایی مدارس اشاره و تصریح کرد: یکی از عملیات های سنگین و پرمشغله پلیس، موضوع ایام اول مهرماه است.

وی با بیان این مطلب که پلیس از مدت ها قبل تدارک ویژه ای در این خصوص دیده است گفت: در پلیس راهور نیز برنامه ریزی و پیش بینی های لازم با برگزاری جلسات متعدد انجام شده تا این ایام به صورت باشکوه انجام شود.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: برآورد پلیس از ترافیک امسال با توجه به تعطیلی دو ساله مدارس، حجم ترافیک بالاست؛ برآورد می شود بالغ بر 30 درصد افزایش ترافیک در صبح و عصر داشته باشیم.

سردار رحیمی به تلاش مضاعف 5 هزار نفر از همکاران پلیس راهور که به صورت آماده باش در بحث ترافیک و کنترل تردد در ایام مهرماه فعال خواهند بود اشاره کرد و گفت: جمع کثیری از ماموران پلیس کلانتری و یگان های امداد نیز که حدود 5 هزار نفر هستند در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پلیس برای بازگشایی مدارس/ پیش بینی افزایش 30 درصدی ترافیک در مهرماه

تمهیدات پلیس برای بازگشایی مدارس/ پیش بینی افزایش 30 درصدی ترافیک در مهرماه