مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 11:072022-09-21سياسي

تنها با اقتدارآفرینی می توان توطئه دشمن را خنثی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرخمیر، حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان امروز در مراسم معارفه مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرخمیر اظهار کرد: آمریکا نه تنها مدافع حقوق بشر نیست، بلکه خودش بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است و برای دستیابی به اهداف سیاسی و اقتصادی خود به خشونت در کشورهای دیگر دامن می زند.

حجت الاسلام پولادی بیان کرد: دولت آمریکا که همواره داعیه دار دفاع از حقوق بشر در دنیا است، خود از مصادیق بارز نقض فاحش آن در گوشه و کنار جهان و حتی در خود این کشور است و صرفا با اهداف سیاسی و اقتصادی از این اصل مترقی بشری سوء استفاده می کند.

وی با بیان اینکه آمریکا علاوه بر نقض حقوق بشر به بهانه دفاع از آن در کشورهای دیگر به خشونت دامن می زند تا به اهداف سیاسی و اقتصادی خود دست یابد، اظهار کرد: هر ملت و کشوری که با آمریکا زاویه داشته باشد او را متهم به نقض حقوق بشر می کند.

وی همچنین افزود: از ابتدای نهضت امام خمینی (ره) دشمنی های بوده و هست و هر کسی در هر دورانی که مقابل این پرچم قرار بگیرد از یزیدیان زمان است و از ابتدای انقلاب کل قدرت جهان، شرق و غرب دست به دست هم دادند تا این پرچم به سر منزل مقصوده نرسد و دست به هر کاری زدند مثل ترور شخصیت ها و حذف خواص دوران انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها با اقتدارآفرینی می توان توطئه دشمن را خنثی کرد

تنها با اقتدارآفرینی می توان توطئه دشمن را خنثی کرد