مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 10:272022-09-21سياسي

نصب چهارصدمین پابند الکترونیکی برای زندانیان هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از نصب چهارصدمین پابند الکترونیکی برای زندانیان این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری پابند الکترونیکی در استان هرمزگان در محدوده مشخص، مدت حبس خود را می گذرانند.

مجتبی قهرمانی در ادامه با بیان اینکه روند استفاده از مجازات های جایگزین حبس با شتاب هرچه بیشتری در استان هرمزگان ادامه دارد، افزود: بر اساس مصوبه نشست ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان های استان؛ قاضی دفتر رسیدگی به امور زندانیان مأموریت یافته با پیگیری از طریق اداره کل زندان های استان هرمزگان، زندان سما، شعب اجرای احکام و شعب دادگاه و محاکم استان جهت تسریع در اجرای احکام معوق در این خصوص اقدام نماید که در نتیجه آن طی یکماه اخیر، شاهد رشد بیش از 100 درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان استان می باشیم.

  وی خاطرنشان کرد: برابر ماده 62 قانون مجازات اسلامی، با تشخیص و تصمیم دادگاه، همچنین در صورت رضایت محکوم، اجرای حکم حبس خانگی در محدوده مکانی مشخص با استفاده از پابند الکترونیکی مذکور و تجهیزات مرتبط آن، ممکن می‎ شود.

قهرمانی همچنین در تشریح فواید استفاده از طرح پابندهای الکترونیکی، اظهار کرد: با نصب پابند به پای زندانیان، آن ها می توانند زندگی عادی داشته باشند و در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب چهارصدمین پابند الکترونیکی برای زندانیان هرمزگان

نصب چهارصدمین پابند الکترونیکی برای زندانیان هرمزگان