مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 10:172022-09-21سياسي

دشمن از روش های مدرنیته برای تضعیف روحیه مردم استفاده می کند


همیشه دشمن از روش های مدرنیته برای تضعیف روحیه مردم استفاده می کند و این در حالیست که آگاهی های ما و اطلاع رسانی به مردم جامعه یک نوع دفاع محسوب می شود بنابراین برگزاری مراسم گرامیداشت دفاع مقدس و یادواره های شهدا موفقیت های .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان، اظهار کرد: ارج نهادن به هفته دفاع مقدس به دلیل زنده نگهداشتن ارزش های آن دوران است و این هفته یادآور رشادت ها و دلیری های رزمندگان اسلام است.

وی گفت: انقلاب اسلامی برمبنای ارزش های دینی صورت گرفت و با پشتیبانی مردم دسیسه های دشمنان خنثی شد  اما در ادامه درگیر جنگ نابرابر شدیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: اگر تکیه بر خدا و تعالیم دینی و پیروی از ولایت نبود این رزمندگان هرگز از جان خود نمی گذشتند .

حسین نژاد با بیان اینکه دفاع مقدس و قداست آن در سایه ارزش های دینی شکل گرفته، ادامه داد: همیشه دشمن از روش های مدرنیته برای تضعیف روحیه مردم استفاده می کند و این در حالیست که آگاهی های ما و اطلاع رسانی به مردم جامعه یک نوع دفاع محسوب می شود بنابراین برگزاری مراسم گرامیداشت دفاع مقدس و یادواره های شهدا موفقیت های ما را پررنگ تر نشان خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از روش های مدرنیته برای تضعیف روحیه مردم استفاده می کند

دشمن از روش های مدرنیته برای تضعیف روحیه مردم استفاده می کند