مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 09:472022-09-21پزشكي

مراجعه به روانشناس برای کشتن شوهر؟


مشکلات و سختی های متعددی که افراد با آن ها در این دوره و زمانه دست وپنجه نرم می کنند، باعث شده تا اختلال های روانی در کمین همه ما باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، عکس العمل بعضی از ما برای درمان این اختلالات، مراجعه به روان شناس است، اما اگر در انتخاب مشاور دقت نکنیم، مشکل مان آسیب زاتر خواهد شد.

1- از خودکشی تا طلاق، به جای درمان خانم به تازگی مادرش را از دست داده و بسیار غمگین بود.

مشکلاتش با شوهرش هم که از گذشته وجود داشت، پس از فوت مادر بیشتر شده بود و چند بار تصمیم به جدایی گرفتند و به دلیل همین ناسازگاری ها، فرزندش دچار مشکلات فکری و روحی و بیماری ام اس شد.

در این بین، خانم به سایت و صفحه یک روان شناس نما مراجعه می کند.

روان شناس نما می گوید: خوبی های زندگی ات را ببین، به زیبایی های زندگی ات توجه کن، با خودت بگو چه خوب که حال من خوب است و فرزندم بیماری بدتری نگرفته، هر روز با خودت تکرار کن، من خوبم، حالم خوب است، من خوشبختم و.

، اما آیا این جملات، حال او را خوب می کند یا حتی اگر حس خوبی به او بدهد، تنها سرپوشی لحظه ای بر زخم های زندگی اش است بدون این که به اصل مشکل و راه حل آن توجه کرده باشد؟ این خانم حالا از شوهرش جدا شده، دارای مشکلات روانی بسیاری است، چند بار تصمیم به خودکشی گرفته و علاقه ای به دیدن و نگهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه به روانشناس برای کشتن شوهر؟

مراجعه به روانشناس برای کشتن شوهر؟