مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 08:022022-09-21بين الملل

قطر: برای ایفای نقش سازنده در مذاکرات هسته ای ایران تلاش می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر امور خارجه قطر گفت که قطر به اهمیت بازگشت به توافق هسته ای باور دارد زیرا این توافق به ثبات منطقه و جلوگیری از مسابقه تسلیحاتی کمک می کند.

- وزیر امور خارجه قطر با بیان اینکه کشورش به اهمیت بازگشت به برجام باور دارد، گفت که دوحه برای ایفای نقش سازنده در مذاکرات هسته ای تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر گفت که قطر به اهمیت بازگشت به توافق هسته ای باور دارد زیرا این توافق به ثبات منطقه و جلوگیری از مسابقه تسلیحاتی کمک می کند.

وزیر امور خارجه قطر که در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل با خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ مصاحبه می کرد، تأکید کرد که کشورش تلاش زیادی برای ایفای نقش سازنده در مذاکرات هسته ای از طریق گفتگو با همه طرف ها انجام می دهد و تمایل ایران و بقیه طرف ها را برای دستیابی به توافق پس از رفع نگرانی ها می بیند.

وی در ادامه در خصوص بحران انرژی جهانی گفت: بحران انرژی که جهان شاهد آن است، ناشی از سیاست های غلط و عدم سرمایه گذاری در این بخش مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: برای ایفای نقش سازنده در مذاکرات هسته ای ایران تلاش می کنیم

قطر: برای ایفای نقش سازنده در مذاکرات هسته ای ایران تلاش می کنیم