مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 06:522022-09-21سياسي

مرکز نگهداری معتادین متجاهر سنندج اول مهرماه آماده بهره برداری است


مرکز نگهداری معتادین متجاهر سنندج تا اول مهرماه آماده تجهیز و بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی شامگاه سه شنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران و همراهی اعضای شورای شهر، مرکز ترک اعتیاد ماده 16 در سنندج اول مهرماه امسال آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: براساس اعلام دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر کرداستان، اعتباراتی برای تجهیز این مرکز از سوی ستاد اختصاص یافته که امیدواریم هرچه زودتر این مکان تجهیز شود.

شهردار سنندج عنوان کرد: تجهیز کمپ ماده 16 سنندج نیاز به همراهی دستگاه ها و بخش های مختلف دارد که امیدواریم با تسریع در انتخاب کارگزاران و یا هیئت امنا، این کمپ راه اندازی و سیمای شهر از وجود معتادین متجاهر پاک شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای انجام وظایف اجتماعی خود به عنوان شهردار، مکانی را که ظرفیت پذیرش بیش از 40 نفر دارد برای کمپ بانوان و بدون هیچ هزینه ای در اختیار یکی از فعالین این حوزه قرار دهیم.

رشیدی اظهار کرد: آمادگی داریم در کنار کمپ ماده 16 نیز ظرفیتی برای سامانه سرا آماده کنیم چرا که معتقدیم شهرداری در خدمت شهر است و در حد توان از تمام ظرفیت ها برای پاسخگویی به مطالبات مردم استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نگهداری معتادین متجاهر سنندج اول مهرماه آماده بهره برداری است

مرکز نگهداری معتادین متجاهر سنندج اول مهرماه آماده بهره برداری است