مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 06:172022-09-21سياسي

تلاش برای آبگیری سدهای مروک و تاج امیر در دهه فجر امسال


هفت پروژه سد در حال حاضر توسط این شرکت در استان در حال ساخته شدن هستند که در صورت حمایت شاهد آبگیری دو سد تاج امیر و مروک در دهه فجر امسال خواهیم بود.

- سیاوش زید علی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: در حال حاضر شرکت آب منطقه ای لرستان هفت پروژه سد در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه سیاست دولت اولویت قراردادن پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا است، افزود: با توجه به این موضوع در حال حاضر دو سد تاج امیر و مروک با توجه به پیشرفت بالای 70 درصد، اولویت این شرکت هستند.

معاون شرکت آب منطقه ای لرستان ادامه داد: در صورتی که مسئولان و نمایندگان مردم در انجام دهند شاهد آب گیری این دو سد در دهه فجر امسال خواهیم بود.

زیدعلی با اشاره به اینکه با تکمیل هفت سدی که در حال ساخت در استان هستند 350 میلیون متر مکعب به ذخایرآبی استان اضافه می شود، تصریح کرد: از مجموع این هفت سد دو سد بروجردی و مخمل کوه خرم آباد برای تامین منابع آبی پایدار دو شهر بروجرد و خرم آباد در حال احداث هستند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود اظهار داشت: سدهای کمندان، آب سرده برای تامین آب شرب و کشاورزی هستند و سدهای زیبا محمد،عالی محمود و حوضیان مخصوص کشاورزی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای آبگیری سدهای مروک و تاج امیر در دهه فجر امسال

تلاش برای آبگیری سدهای مروک و تاج امیر در دهه فجر امسال