مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 15:572022-09-20سياسي

مطالبه فرماندار دشتستان برای تحصیل رایگان کودکان کار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد بنافی فرماندار دشتستان ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار کرد: با آغاز شهریورماه تلاش و تکاپوی مجموعه آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس و سازماندهی نیروها چند برابر می شود.

 فرماندار دشتستان افزود: آموزش و پرورش باید برنامه های اجرایی خود در هفته دفاع مقدس را با هماهنگی دبیر این ستاد در شهرستان برای اجرا در مدارس، به مدیران ابلاغ کند.

وی ادامه داد: خانواده هایی که تمکن مالی برای ادامه فرزندان خود ندارند باید با حمایت خیرین و مساعدت های آموزش و پرورش زمینه ادامه تحصیل فرزندان آنها فراهم شود.

این مقام مسئول بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، شهرداری با هماهنگی و همکاری پلیس راهور نسبت به ایمن سازی پیاده روها و خط کشی معابر اهتمام ویژه داشته باشند و در جلسه شورای ترافیک شهرستان هم نماینده ای از طرف آموزش و پرورش حضور داشته باشد.

بنافی اعلام کرد: باید سرویس های مدارس مجوز لازم را داشته و با برچسب قابل شناسایی باشند و از فعالیت خودروهای شخصی و متفرقه جلوگیری به عمل آید.

احمد بنافی تاکید کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان باید فعالیت خود را آغاز کند و همایشی نیز در این خصوص برگزار و مشکلات و مسائل آموزش و پرورش مطرح و برای رفع آنها چاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه فرماندار دشتستان برای تحصیل رایگان کودکان کار

مطالبه فرماندار دشتستان برای تحصیل رایگان کودکان کار