مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 15:172022-09-20حوادث

دستگیری هزار و 281 قاچاقچی چوب امسال در گیلان


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با بیان اینکه یکی از قاچاقچیان چوب که راننده خودروی حامل چوب قاچاق بود با مداخله ماموران پاسگاه شلما شفت دستگیر شد، - افزود: قاچاقچی دیگر پس از درگیری متواری شد البته تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: در نیمه نخست امسال یک هزار و 281 قاچاقچی چوب در استان دستگیر شدند.

  محمدحسین قربانی لرد در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: 630 وسیله نقلیه حامل چوب قاچاق با حجم بیش از 764 مترمکعب چوب نیز از این قاچاقچیان توقیف شده است.

  وی با اشاره به تشکیل پرونده برای قاچاقچان چوب در استان افزود: برخی از قاچاقچیان به تعزیرات حکومتی و تعدادی دیگر نیز به دادگاه معرفی شده و مجازات برای آنان در نظر گرفته می شود.

  وی با اشاره به ضرب و شتم 2 مامور یگان حفاظت منابع طبیعی در روز گذشته توسط قاچاقچیان چوب در شهرستان شفت گفت: این ماموران حین گشت زنی در منطقه چوبر شهرستان شفت توسط 2 قاچاقچی چوب دچار مصدومیت شدند.

  فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با بیان اینکه یکی از قاچاقچیان چوب که راننده خودروی حامل چوب قاچاق بود با مداخله ماموران پاسگاه شلما شفت دستگیر شد، افزود: قاچاقچی دیگر پس از درگیری متواری شد البت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری هزار و 281 قاچاقچی چوب امسال در گیلان

دستگیری هزار و 281 قاچاقچی چوب امسال در گیلان