مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 15:122022-09-20بين الملل

آمریکا به دنبال انتقال 20 هزار تروریست به عراق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری المعلومه، با وجود هشدار های سیاسی و امنیتی در مورد بازگشت خانواده های عناصر داعشی به عراق، - عدنان الکنانی کارشناس امنیتی عراقی گفت که آمریکا برای بی ثبات کردن عراق، قصد دارد 30 هزار تروریست را از اردوگاه الهول به عراق منتقل نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری المعلومه، با وجود هشدار های سیاسی و امنیتی در مورد بازگشت خانواده های عناصر داعشی به عراق، طی روز های گذشته این خانواده ها به استان نینوای عراق بازگشتند.

شیروان الدوبردانی نماینده سابق پارلمان عراق در این باره گفت: دولت عراق پنج شنبه آینده 150 خانواده جدید از خانواده های عناصر داعش را وارد عراق می کند که از اردوگاه الهول سوریه به اردوگاه الجدعه در داخل عراق مستقر می شوند.

الدوبردانی نسبت به خطر حضور این خانواده ها به ویژه در شهر موصل هشدار داد و افزود: خاک عراق به ویژه شهر موصل هر از چند گاهی شاهد عملیات تروریستی است و با بازگشت خانواده های عناصر تروریستی داعش، ناامنی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

از سوی دیگر، احمد رحیم، یکی از اعضای کمسیون امنیت پارلمان عراق گفت: گزارش های امنیتی حاکی از آن است که 19 هزار نوجوان زیر 18 سال در خانواده های داعشی وجود دارند که یا وارد عراق شدند یا ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال انتقال 20 هزار تروریست به عراق است

آمریکا به دنبال انتقال 20 هزار تروریست به عراق است