مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 12:572022-09-20اقتصادي

قیمت خرید حمایتی گوشت قرمز در خراسان شمالی افزایش یافت


مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان شمالی گفت: قیمت خرید حمایتی گوشت قرمز مطابق مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان از یک کیلوگرم 212 هزار تومان به 217 هزار تومان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز علیرضا توسلی نیا، مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: دامداران خراسان شمالی در سفر اخیر وزیر جهاد کشاورزی از قیمت حمایتی پایین گوشت قرمز گلایه داشتند که وی قول مساعد برای بررسی این موضوع داد و اکنون این وعده محقق شد.

وی گفت: بر این اساس قیمت خرید حمایتی گوشت پنج قطعه کارتنی از 212 هزار تومان به 217 هزار تومان افزایش یافت و دامداران این خطه از این پس دغدغه ای در این رابطه نخواهند داشت.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان شمالی افزود: 12 هزار و 400 راس بره نر و 400 راس گوساله نر پروار با مباشرت اتحادیه ها دریافت، کشتار، قطعه بندی و بسته بندی شد و تاکنون 330 تن گوشت منجمد کارتنی در سردخانه های استان ذخیره شد.

وی ادامه داد: خراسان شمالی با 2 میلیون و 700 هزار راس دام سبک و 83 هزار راس دام سنگین در زمره هفت استان اول کشور در جمعیت دام سبک قرار گرفته است و این مهم ضرورت توجه به تولید گوشت قرمز را به عنوان یکی از استان های صادر کننده نمایان می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خرید حمایتی گوشت قرمز در خراسان شمالی افزایش یافت

قیمت خرید حمایتی گوشت قرمز در خراسان شمالی افزایش یافت