مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 09:072022-09-20اقتصادي

برگزاری جشنواره شیره پزی در هفته گردشگری همدان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: در هفته گردشگری برگزاری جشنواره شیره پزی و برداشت محصولاتی چون گردو، - علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری برنامه های متنوع در هفته گردشگری خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها که بیشتر به برداشت محصولات کشاورزی مربوط می شود در هفته گردشگری پیش بینی شده است .

  وی بیان کرد: جشنواره انگور و شیره پزی ملایر، جشنواره آلو در ملحمدره اسدآباد و جشنواره های گردو و سیب از جمله برنامه هایی است که به تناوب در مهرماه برگزار خواهند شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه برگزاری دو کارگاه و دو همایش نیز در ایام برگزار می شود یادآور شد: یکی از همایش ها با توجه به شعار سال با عنوان تفکر نو در گردشگری با همکاری دانشگاه آزاد و دیگری با عنوان همدان در دوره اشکانی با همکاری دانشگاه بوعلی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره های این چنینی در جذب گردشگر بسیار اثرگذار است افزود: آشنایی با فرهنگ های متفاوت هر روستا و هر شهر و توجه به بومگردی منطقه ای از خواص این جشنواره هاست که اثربخشی آن نیز تایید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره شیره پزی در هفته گردشگری همدان

برگزاری جشنواره شیره پزی در هفته گردشگری همدان