مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 21:372022-09-19سياسي

تهیه 60 سری جهیزیه به نیابت از 600 شهید شهرستان مبارکه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه گفت: تهیه 60 سری جهیزیه به نیابت 600 شهید شهرستان یکی از برنامه های کنگره سرداران و 600 شهید شهرستان مبارکه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید فضل الله بهرامی، فرمانده ناحیه مقاومت باشد بلکه ابتدای کار است و باید این روشنایی ادامه پیدا کند تا برکات لازم از کنگره شهدا را در شهرستان استفاده کنیم تا به اهداف عالی نظام و انقلاب برسیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه افزود: مردادماه سال 1399 با دستور رییس سازمان بسیج جلسات اولیه برای برگزاری کنگره شهدای شهرستان مبارکه تشکیل داده شد و قرار بر آن شد که هفته آخر ماه صفر و ابتدای هفته دفاع مقدس بتوانیم اجلاسیه های این کنگره را در شهرستان مبارکه برگزار کنیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری اجلاسیه های کنگره شهدای شهرستان مبارکه، خاطرنشان کرد: اجلاسیه شهر مبارکه روز پنج شنبه 31 شهریور، اجلاسیه شهر زیباشهر و بخش گرکن جنوبی و شهر دهسرخ روز 3 مهر ماه، اجلاسیه شهر طالخونچه 4 مهرماه، اجلاسیه شهر دیزیچه 5 مهرماه و اجلاسیه شهر مجلسی و شهدای فولاد در روز 6 مهرماه برگزار می شود.

بهرامی در ادامه گفت: در روز 7 مهرماه علاوه بر اجلاسیه شهر کرکوند یک اجلاسیه ای تحت عنوان همایش زنان ایثارگر در قالب همایش عفاف در شهرستان مبارکه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 60 سری جهیزیه به نیابت از 600 شهید شهرستان مبارکه

تهیه 60 سری جهیزیه به نیابت از 600 شهید شهرستان مبارکه