مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 16:272022-09-19ورزشي

بانوی ورزشکار خراسان جنوبی مسافر بورسای ترکیه می شود


در چهارمین دوره بازی های عشایری بورسای 2022 ترکیه بانوی خراسان جنوبی در مسابقات رشته چوب کشی هماورد برترین های جهان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، بانوان شایسته خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی چوب کشی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی کشور اعزامی به رقابت های نومد گیمز ایزنیک 2022 ترکیه خوش درخشیدند.

 این روید ورزشی به میزبانی تهران در سالن اختصاصی فدراسیون بدمینتون برگزار شد و بانوان منتخب رشته چوب کشی استانهای کشور در وزن های مثبت و منفی 75 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در وزن مثبت 75 کیلو گرم مسابقات چوب کشی ورزش روستایی و بازی های کشور محدثه شخم گر از خراسان جنوبی با گردن آویز طلا بر سکوی قهرمانی رقابت ها ایستاد و در لیست ورزشکاران ملی پوش اعزامی به چهارمین دوره بازی های جهانی عشایری نومد گیمنز 2022 ترکیه قرار گیرد.

   آرزو حسینی، دیگر بانوی خراسان جنوبی شرکت کننده در این رویداد ورزشی جامعه روستایی و عشایری کشور با کسب نشان نقره وزن مثبت 75 کیلوگرم چوب کشی در جایگاه نایب قهرمانی مسابقات ایستاد.

پیش از این آرزو حسینی در مسابقات قهرمانی مچ اندازی بانوان کشور 2 مدال طلای دست چپ و راست این رقابت ها را برای خراسان جنوبی به ارمعان آورده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی ورزشکار خراسان جنوبی مسافر بورسای ترکیه می شود

بانوی ورزشکار خراسان جنوبی مسافر بورسای ترکیه می شود