مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 16:222022-09-19پزشكي

پیش بینی عود سرطان تنها با انجام یک آزمایش


نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که یک آزمایش تحقیقاتی(research test) جدید این پتانسیل را دارد که پیش بینی کند کدام یک از بیمارانی که با روش های ایمنی درمانی تحت درمان قرار گرفته اند احتمال دارد پس از درمان، - نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که یک آزمایش تحقیقاتی(research test) جدید این پتانسیل را دارد که پیش بینی کند کدام یک از بیمارانی که با روش های ایمنی درمانی تحت درمان قرار گرفته اند احتمال دارد پس از درمان، مجددا سرطان آنها عود کند و یا عوارض جانبی شدیدی را تجربه کنند.

محققان مرکز پزشکی ان وای یو لانگون هلث (NYU Langone Health) آمریکا در مطالعه اخیرشان اظهار کرده اند یک آزمایش جدید می تواند عوارض جانبی ایمنی درمانی سرطان و خطر عود آن را پیش بینی کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که یک آزمایش تحقیقاتی(research test) جدید این پتانسیل را دارد که پیش بینی کند کدام یک از بیمارانی که با روش های ایمنی درمانی تحت درمان قرار گرفته اند احتمال دارد پس از درمان، مجددا سرطان آنها عود کند و یا عوارض جانبی شدیدی را تجربه کنند.

  محققان در این مطالعه به بررسی مجموعه ای از پروتیین های سیگنال دهنده سیستم ایمنی به نام آنتی بادی ها که باکتری ها، ویروس ها و قارچ های مهاجم را تشخیص می دادند، پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی عود سرطان تنها با انجام یک آزمایش

پیش بینی عود سرطان تنها با انجام یک آزمایش