مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 16:172022-09-19اقتصادي

پیام مهم حضور آنیل پک در ایران پلاست شانزدهم


همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، مطرح ترین برندها و شرکت های کشور به ارائه توانمندی های داخلی در این حوزه می پردازند و رفع نیاز ایران به واردات لیبل IML یکی از اصلی ترین پیام های این رویداد نمایشگاهی خواهد بود.

- شرکت آنیل پک، تولیدکننده لیبل های IML با سابقه 20 ساله در حوزه صنعت چاپ و رسانه، در سال 94، وارد صنعت بسته بندی و چاپ لیبل شد و اکنون به برندی قدرتمند در تولید لیبل های دورن قالبی ( IML) تبدیل شده و جایگاه خود را در صدر فهرست فعالان این حوزه در سطح کشور تثبیت کرده است.

این شرکت با چاپ روزانه میلیون ها لیبل درون قالبی، چرخه تولید ظروف (IML) و رشد تجاری آن را در ایران دگرگون کرده است.

آنیل پک شعار همیشه نوآور، همیشه بهتر و همیشه متخصص را برای خود انتخاب کرده و هم سویی با استانداردهای جهانی، نوآوری، پایداری و تمرکز بر تخصص و دانش، همواره محرک های اصلی این مجموعه در دستیابی به کیفیت بالا ، استانداردهای امنیتی و زیست محیطی بوده اند.

مدیرعامل شرکت آنیل پک، تولیدکننده لیبل های IML حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست را یک فرصت بی نظیر برای معرفی محصولات و خدمات رهبران بازار دانست و گفت: آنیل پک به عنوان شرکتی که درصد قابل توجهی از نیاز بازار را در حوزه IML تامین می کند، حضور قدرتمند و بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مهم حضور آنیل پک در ایران پلاست شانزدهم

پیام مهم حضور آنیل پک در ایران پلاست شانزدهم