مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 15:272022-09-19اقتصادي

آشفته بازار مرغ در بازار ایذه/نبود کشتارگاه؛ نخستین مانع در شهرستان 200 هزار نفری


کمبود مرغ کشتار روز در هفته اخیر در شهرستان ایذه باعث گلایه مندی شهروندان و درخواست برای ساماندهی و حل این مشکل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، باز هم کمبود مرغ در سطح شهرستان ایذه به یکی از گلایه های شهروندان تبدیل شده است.

اگر چه پس از کش و قوس های فراوان در ماه های اخیر با اعلام نرخ جدید گوشت مرغ در بازار، یک تعادل و ثبات ایجاد شد اما باز هم فقدان این کالای اساسی به کلاف سردرگم شهروندان تبدیل شد، مساله ای که باعث درخواست از مسئولان برای حل شد.

بر این اساس پیگیری های خبرنگار این رسانه در سطح بازار و فروشندگان به این نتیجه رسید که عدم وجود کشتارگاه دام و طیور در این شهرستان، وجود دلال ها، زنده فروشی مرغ به دوره گردها و عدم جوجه کشی در ماه های اخیر باعث ایجاد این مشکل در شهر ایذه شده است.

رحمانی یکی از مراکز توزیع و فروش مرغ در شهر ایذه است که در این رابطه می گوید: در سال های اخیر به دلیل تعطیلی تنها کشتارگاه دام و طیور شهرستان ایذه دیگر شاهد بهره برداری از کشتارگاه جدید که بتواند نیاز مرغ شهرستان ایذه را رفع کند در دستور کار قرار نگرفت.

وی افزود: اینک بسیاری از مراکز عرضه مرغ کشتار روز در شهرستان ایذه می بایست برای تامین مرغ مورد نیاز خود و مردم شهرستان به کشتارگاه شهرهای مجاور مراجعه کنند و به دلیل اینکه در این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفته بازار مرغ در بازار ایذه/نبود کشتارگاه؛ نخستین مانع در شهرستان 200 هزار نفری

آشفته بازار مرغ در بازار ایذه/نبود کشتارگاه؛ نخستین مانع در شهرستان 200 هزار نفری