مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 14:522022-09-19فرهنگي

عیادت رییس سازمان سینمایی از محمد کاسبی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی به همراه قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات و یزدان عشیری مشاور رییس و مدیر کل روابط عمومی سازمان .

- رییس سازمان سینمایی به عیادت محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون رفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی به همراه قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات و یزدان عشیری مشاور رییس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی در منزل محمد کاسبی حضور یافتند.

رییس سازمان سینمایی در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی حضور محمد کاسبی در فیلم های ارزشمند، گفت: آقای کاسبی سابقه ای طولانی و روشن در ایفای نقش های متفاوت و جذاب در ژانر های مختلف تاریخی، دینی، اجتماعی، دفاع مقدس و طنز دارند و این نشان از توانایی های وی برای حضور در آثار گوناگون دارد.

خزاعی با توضیح اینکه کاسبی از بازیگران محبوب و از افتخارات این عرصه است، تصریح کرد: وی کارنامه پربار و تأثیرگذاری در آثار فاخر چهار دهه گذشته دارد و مردم ما خاطرات خوبی از حضور وی در این آثار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت رییس سازمان سینمایی از محمد کاسبی

عیادت رییس سازمان سینمایی از محمد کاسبی