مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 12:422022-09-19بين الملل

مقتدی صدر با هیئت سه جانبه گروه های سیاسی عراق دیدار می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه بغداد الیوم، وفا محمدکریم از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق از موافقت رهبر جریان صدر با دیدار با نمایندگان هیئت سه جانبه خبر داد و گفت: - یکی از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق از موافقت رهبر جریان صدر با دیدار با هیأت سه جانبه گروه های سیاسی این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه بغداد الیوم، وفا محمدکریم از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق از موافقت رهبر جریان صدر با دیدار با نمایندگان هیئت سه جانبه خبر داد و گفت: حزب دموکرات در روند تشکیل دولت جدید پیش شرط هایی تعیین کرده است.

وی تاکید کرد که مقتدی صدر موافقت کرده با هیئت سه جانبه تشکیل شده از سوی گروه های سیاسی عراق شامل هادی العامری رییس ائتلاف الفتح، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق و نیچروان بارزانی رییس منطقه کردستان عراق دیدار کند.

وی افزود: البته زمان دقیق این دیدار مشخص نیست، اما در همین حد که صدر پذیرفته با این هیأت سه جانبه دیدار کند، گامی مثبت در راستای تشکیل دولت جدید در عراق محسوب می شود.

وی تاکید کرد: پیش تر این نگرانی وجود داشت که رهبر جریان صدر با این دیدار مخالفت کند، اما موافقت وی می تواند دروازه ای برای تشکیل دولت جدید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدی صدر با هیئت سه جانبه گروه های سیاسی عراق دیدار می کند

مقتدی صدر با هیئت سه جانبه گروه های سیاسی عراق دیدار می کند