مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 11:272022-09-19بين الملل

اردوغان: مشکل حل نشدنی بین ما و آمریکا وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه که برای حضور در هفتاد و هفتمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، - رییس جمهور ترکیه با بیان اینکه هیچ مشکلی بین کشورش و آمریکا وجود ندارد که قابل حل نباشد، گفت: از آمریکا انتظار داریم با ذهنیت تحریف شده ای که اسلام و تروریسم را یکسان می داند، مبارزه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه که برای حضور در هفتاد و هفتمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، ابراز امیدواری کرد که در مرحله پیش رو، همکاری بین آنکارا و واشنگتن بر اساس منافع مشترک تقویت شود.

اردوغان که در ضیافت شام کمیته راهبری ملی آمریکا و ترکیه در نیویورک سخن می گفت، در ادامه افزود: ما از دوستان آمریکایی خود انتظار داریم که صمیمانه با ما در مبارزه با سازمان های تروریستی که متناسب با روحیه اتحاد و همبستگی بین دو کشور باشد، همکاری کنند.

ترکیه به مبارزه قاطعانه با همه سازمان های تروریستی ادامه می دهد و آنکارا مطمئناً سایه سیاهی را که تروریسم بر منطقه افکنده است، از بین خواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: مشکل حل نشدنی بین ما و آمریکا وجود ندارد

اردوغان: مشکل حل نشدنی بین ما و آمریکا وجود ندارد