مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 10:422022-09-19سياسي

افراط و تفریط موجب بروز آسیب ها در جامعه می شود


انسان های قرآنی اهل اعتدال هستند و این افراد در هیچ موردی افراط و تفریط ندارند چرا که این امر موجب بروز آسیب هایی در جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی شامگاه یکشنبه در سخنرانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت: یکی از صفاتی که در قرآن کریم برای مؤمنان اشاره شده، بیدار شدن در دل شب و مناجات کردن با خداوند است.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی ابراز داشت: خداوند در قرآن کریم در 7 مورد بر امر شب زنده داری تاکید کرده است و انسان می بایست به این امر توجه داشته باشد؛ هر چند که خواندن نماز شب مستحب است و الزامی نیست که حتماً تمامی رکعات آن خوانده شود بلکه همان سه رکعت پایانی نیز کافی است.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه انسان در دل شب می بایست با خدا راز و نیاز داشته باشد افزود: بر اساس آنچه در روایات آمده شیطان در برابر سه گروه کاری از پیش نخواهد برد و این افراد کسانی هستند که ذکر خداوند را بر لب دارند و از عظمت پروردگار می گریند و در دل شب و سحرگاهان با خداوند مناجات و طلب استغفار می کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که در دل شب با خداوند مناجات می کنند مشمول نگاه ویژه خداوند هستند افزود: در روایات آمده نماز شب غضب خداوند را خاموش کرده و هر کسی که نماز شب بخواند مورد مغفرت الهی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراط و تفریط موجب بروز آسیب ها در جامعه می شود

افراط و تفریط موجب بروز آسیب ها در جامعه می شود