مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 09:122022-09-19ورزشي

حمایت 9 میلیارد تومانی شهرداری گنبدکاووس از تیم والیبال


رسول پایدار رییس شورای شهر گنبدکاووس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: با توجه به اینکه مجوز اولیه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس اخذ شده، شهرداری و شورای اسلامی شهر مصمم تر از گذشته از رشته های ورزشی مختلف شهرستان حمایت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با مصوب بودجه 9 میلیارد تومانی حمایت مالی خود را از تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس رسما اعلام کرد.

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا علاوه بر بودجه 9 میلیارد تومانی از طریق واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران منطقه مبلغ 6 میلیارد تومان دیگر برای حمایت مالی از این تیم جذب کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری و شورای اسلامی شهر مجوز  اسپانسری و تیم داری والیبال شهرداری گنبدکاووس، والیبال نشسته و کشتی را از اداره کل ورزش و جوانان گلستان اخذ نموده و در حال پیگیری برای حمایت مالی از رشته های ورزشی بدمینتون، فوتبال و بسکتبال است.

پایدار گفت: دو دیدار تدارکاتی و دوستانه بین تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس و نیان الکترونیک مشهد از روز گذشته به میزبانی گنبدکاووس آغاز شده است.

وی بیان کرد: این بازی تدارکاتی و دوستانه امروز دوشنبه ساعت 16 نیز در سالن المپیک شهرستان برگزار می شود و حضور هواداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 9 میلیارد تومانی شهرداری گنبدکاووس از تیم والیبال

حمایت 9 میلیارد تومانی شهرداری گنبدکاووس از تیم والیبال