مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 07:472022-09-19حوادث

کلاهبردار حرفه ای به دام افتاد/ خرید اینترنتی را از سایت های معتبر انجام دهید


رییس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با ایجاد گروه تلگرامی و تبلیغ فروش لوازم خانگی به قیمت نازل و دریافت بیعانه، اقدام به کلاهبرداری در سطح کشور می کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی قهرمان طالع صبح امروز در : با توجه به وصول چندین فقره پرونده قضایی با موضوع سوء استفاده از ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی اولیه و تحقیقات میدانی کارشناسان در خصوص ادله های فنی و جمع آوری سرنخ های موجود مشخص شد که متهم با ایجاد گروه تلگرامی و تبلیغ فروش لوازم خانگی نسبت به کلاهبرداری از اشخاص اقدام کرده است.

رییس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: به گفته شکات کارت های بانکی اکثرا در مقابل بانک از دستشان به سرقت برده شده و یا سیمکارتشان را گم کرده بودند، که نهایتا با بررسی دوربین های مداربسته موجود و همچنین ردزنی بیشترین مسیر تردد متهم پرونده، وی را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه توسط مامورین در حین تردد این کلاهبردار در سطح شهر، او را دستگیر و سریعا به محل پلیس فتا منتقل نمودند.

  وی تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با مستندات فنی و علمی این پلیس لب به اعتراف گشوده و بیان کرد با همکاری یکی از دوستان خود شیوه این نوع کلاهبرداری را آموخته و با تبلیغات گسترده آگهی فروش لوازم خانگی شروع به کار نموده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار حرفه ای به دام افتاد/ خرید اینترنتی را از سایت های معتبر انجام دهید

کلاهبردار حرفه ای به دام افتاد/ خرید اینترنتی را از سایت های معتبر انجام دهید