مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 05:022022-09-19اقتصادي

تشنگی در گرمای قلعه گنج؛ طرح آبرسانی روستای محروم نمگاز بلاتکلیف ماند


روستای نمگاز از توابع شهرستان قلعه گنج در نقطه محرومی از استان کرمان واقع شده است که اهالی آن چندین دهه حسرت آب آشامیدنی سالم بر دل دارند و اکنون در پی بی آبی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قلعه گنج، نمگاز، روستایی از توابع بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج در استان کرمان است که بیش از 500 نفر جمعیت دارد.

سال گذشته در حالی که اهالی روستای نمگاز روزگارشان را چند دهه بدون آب شرب سالم و لوله کشی سر می کردند، بنیاد علوی با آوردن لوله جهت آبرسانی و با حفر کانال، نور امیدی در دل شان تاباند و خوشحال از اینکه بالاخره آنها هم از آب آشامیدنی سالم بهره مند شده و سختی های چند دهه به فراموشی سپرده خواهد شد.

اما پس از گذشت یک سال از حفر کانال و تأمین لوله، وعده آبرسانی محقق نشد و لوله ها، رها شده و کانال های حفرشده نیز پر شدند.

یکی از اهالی روستا می گوید: روزهای اول که لوله ها وارد روستا شد و عملیات حفاری با یک دستگاه بیل مکانیکی در حال انجام بود، مردم خودجوش بدون دریافت یک ریال دستمزد برای تسریع در اجرای پروژه به میدان آمدند، اما یک سال گذشت و پروژه رها شده و از مسؤولان می خواهیم به فریاد مردم مظلوم و رنج دیده این منطقه برسند و نگذارند حسرت آب شرب سالم بر دل شان بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشنگی در گرمای قلعه گنج؛ طرح آبرسانی روستای محروم نمگاز بلاتکلیف ماند

تشنگی در گرمای قلعه گنج؛ طرح آبرسانی روستای محروم نمگاز بلاتکلیف ماند