مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 23:322022-09-18حوادث

دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر


سارقان مسلح انبار دارویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره توضیح داد: جمعه شب گذشته نگهبان انبار دارویی دانشگاه علوم پزشکی با پلیس 110 تماس گرفت و گفت که دقایقی قبل افراد مسلح با کلاش و کلت وارد محوطه انبار دانشگاه شده و با تهدید و بستن دست و پای وی اقدام به سرقت اقلام دارویی از قبیل قرص، شربت متادون، آمپول از انبارکردند و اقلام دارویی را داخل خودروی پراید گذاشته و سه دستگاه گوشی همراه نگهبان را به سرقت برده و متواری شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری و کشف اموال مسروقه در دستورکار پلیس ایرانشهر قرار گرفت و با اجرای طرح مهار و طی عملیاتی ماهرانه، خودرو توقیف و 2 نفر از سارقین دستگیر شدند.

در این عملیات ضمن کشف خودرو مسروقه از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و هشت عدد فشنگ جنگی، چهار دستگاه تلفن همراه، یکدستگاه سنگ فرز برشکاری، یک دستگاه جوش و یکدستگاه پرچ کشف که متهمان به بزه انتسابی اعتراف کردند و دستگیری سومین متهم در دستور کار عوامل انتظامی است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برقراری نظم و امنیت و ایجاد بستری آرام از وظایف پلیس است برخورد جدی با جرایم خشونت بار بویژه سارقان مسلح به صورت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

دستگیری سارقان مسلح دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر