مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 15:422022-09-18اجتماعي

مرگ حدود 100 ایرانی در راهپیمایی اربعین امسال در عراق


سفیر ایران با بیان این که تعدادی از زائران نیز در این سفر اسناد هویتی خود را گم کرده اند ، گفت : تعدادی بسیار کمی زائر نیز مفقود شده اند و یا خانواده خود را گم کرده اند.

- سفیر ایران در عراق گفت: در راهپیمایی اربعین امسال، حدود 100 نفر زائر ایرانی به دلیل حوادث جاده ای، داشتن بیماری زمینه ای و یا کهنسالی جان خود را از دست داده اند .

محمد کاظم آل صادق در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار  بیش از 90 درصد از زائران ایرانی به کشور بازگشته اند، اظهار کرد: زائرانی که اکنون در عراق هستند، در سلامت کامل بسر می برند و مشکل خاصی ندارند.

 وی با بیان اینکه در راهپیمایی اربعین امسال برخی از زائرین به  خاطر حوادث جاده ای ، داشتن بیماری زمینه ای و یا کهنسال بودن جان خود را از دست داده اند ، خاطر نشان کرد: تعداد این افراد حدود 100 نفر است، البته نسبت به آخرین اربعینی که در سال 1398 برگزار شد این رقم کاهش پیدا کرده است .

سفیر ایران همچنین با بیان این که تعدادی از زائران نیز در این سفر اسناد هویتی خود را گم کرده اند ، گفت : تعدادی بسیار کمی زائر نیز مفقود شده اند و یا خانواده خود را گم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ حدود 100 ایرانی در راهپیمایی اربعین امسال در عراق

مرگ حدود 100 ایرانی در راهپیمایی اربعین امسال در عراق