مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 10:372022-09-18سياسي

انتقال مفهوم معاد در نمایش محشر/ رکورد تماشاگران در شام اربعین شکسته شد


از آنجا که باور معاد و شناخت دنیای پس از مرگ، تاثیر فراوانی در حیطه زندگی فردی و اجتماعی انسان دارد و از مهمترین مولفه های تربیت دینی به شمار می رود، -   در این نمایش حدودا یک ساعته شاهد تاکید بر احترام به مادر، نماز، حق الناس و .

با صحنه ها و روایت های مختلف و آنچه در انتقال روایت ها به مخاطبان نقش موثری دارد، هستیم.

صحنه ای که گناهان سعید با بخشش و حلالیت مادرش بخشیده می شود، جزء یکی از اثرگذارترین صحنه های این نمایش است که تاثیر شگرفی بر مخاطبان می گذارد و اشک را از چشمان بسیاری از تماشاچیان جاری می کند.

پاداش جهاد در راه خدا در یکی از صحنه های نمایش و ارادت به امام حسین (ع) و روایت کربلا صحنه ای  دیگر است که در شب اربعین بر مخاطبان اثر فراوانی داشت و پیر و جوان در شام اربعین به یاد مظلومیت امام حسین (ع) اشک ریختند و این مصداق استفاده از زبان هنر برای انتقال مفاهیم دینی و به دل مخاطب نشستن است.

در این نمایش همچنین در صحنه ای، یادی از شهیدان اسلامی نسب و اسکندری و آن هم در آستانه هفته دفاع مقدس می شود و صحنه ای از دفاع مقدس با ترکیب بی نظیری از نور و صدا و انفجارها، در این نمایش میدانی به تصویر کشیده می شود.

  سازمان اوج پیش از این در کارنامه خود نمایش فصل شیدایی را به ثبت رسانده که تاثیر میدانی مطلوبی داشت و بیش از 150 هزار نفر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال مفهوم معاد در نمایش محشر/ رکورد تماشاگران در شام اربعین شکسته شد

انتقال مفهوم معاد در نمایش محشر/ رکورد تماشاگران در شام اربعین شکسته شد