مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 11:372022-09-17اقتصادي

193 کیلومتر از راه های استان اصفهان در حال ساخت است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه 193 کیلومتر پروژه راهسازی در استان اصفهان در حال ساخت است، گفت:در حال حاضر 27 قرارداد توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مجموع با مبلغ قرارداد 480 میلیارد تومان در حوزه راه منعقد شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان با مساحت تقریبی 107 هزار کیلومتر مربع 6.

5 درصد خاک کشور را داراست که 25 هزار کیلومتر راه همسنگ، همجواری با 9 استان و دارا بودن 114 شهر همگی نشان از اهمیت بسیار بالای این استان در زمینه حمل و نقل و حوزه شهری است.

   وی افزود: راه های استان اصفهان به عنوان چهارراه حمل و نقل کشور از تردد بالایی برخوردارند از این رو استان اصفهان قلب تپنده و پیوند دهنده کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق کشور محسوب می شود.

   قاری قرآن بیان داشت: این اداره کل در حوزه مهندسی و ساخت به منظور ایجاد تردد ایمن و رفع نقاط حادثه خیز، تبدیل و ارتقاء محورهای موجود (از راه های اصلی به بزرگراهی و راههای بزرگراهی به آزادراه ها) را در اولویت های کاری قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

193 کیلومتر از راه های استان اصفهان در حال ساخت است

193 کیلومتر از راه های استان اصفهان در حال ساخت است