مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 09:122022-09-17اقتصادي

اجرای طرح مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز در70 درصد شهر زنجان


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان از آغاز طرح مکانیزاسیون گسترده آبیاری فضای سبز شهر زنجان خبر داد و گفت: این طرح در سه مسیر بخش خصوصی و بیش از 70 درصد سطح شهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد فیلو، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان در جمع خبرنگاران از آغاز طرح مکانیزاسیون گسترده آبیاری فضای سبز شهر زنجان خبر داد و اظهار کرد: طبق دستور شهردار از اوایل شهریورماه برنامه ریزی و مطالعات طرح بزرگ مکانیزاسیون و هوشمند سازی آبیاری فضای سبز شهری زنجان آغاز شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زنجان افزود: این طرح در سه مسیر بخش خصوصی (بیش از 70 درصد سطح شهر)، بخش امانی (در پارک های شهید بهشتی، علمی و فناوری، شبنم و .

) و اجرای آبیاری هوشمند (فضای سبز میدان ولیعصر) در فاز اول در حال اقدام است.

وی گفت: انتظار می رود با اجرای این طرح که در دو مرحله اجرایی، برنامه ریزی شده است با افزایش بهره وری مصرف آب و کاهش خطاهای انسانی، مصرف آب فضای سبز بیش از 30 درصد کاهش یافته و تعداد نیروی مورد نیاز برای آبیاری نیز با تبدیل روش دستی و سنتی به روش مکانیزه و هوشمند بیش از 100 نفر (در صورت اجرای کامل و جامع طرح) کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز در70 درصد شهر زنجان

اجرای طرح مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز در70 درصد شهر زنجان