مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 شهریور 1401 ساعت 06:072022-09-17ورزشي

سیدعباسی: هودارانمان امسال صبور باشند/ استانداردسازی سالن ها بسیار باارزش است


سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امکان انتخاب بازیکن نداشتیم به همین دلیل شاکله اصلی تیم را بازیکنان جوان بومی تشکیل می دهند و هوداران باید امسال صبور باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جهانگیر سیدعباسی درباره شرایط تیم شهرداری ارومیه و آغاز تمرینات بازیکنان اظهار داشت: این باشگاه تا امسال از مجوزهای قانونی برای تیم داری برخوردار نبود و برخی ارگان های نظارتی ورود کرده بودند و عملا امکان تیم داری برای باشگاه شهرداری ارومیه وجود نداشت اما با توجه به علاقمندی اعضای شورا و شهردار و همچنین فشار افکار عمومی و اصحاب رسانه سرانجام از طریق ورزات کشور مجوز تیم داری دریافت شد.

وی افزود: به دلیل طولانی شدن کسب این مجوز، تیم شهرداری ارومیه به عنوان آخرین تیم وارد لیگ شد.

به همین دلیل حدود یک هفته است که تمرینات را شروع کردیم و علی رغم سیاست گذاری باشگاه در جهت استفاده حداکثری از بازیکنان بومی، حدود 16 بازیکن برتر والیبال ارومیه و حتی بازیکنان یک لول پایین تر هم با باشگاه های دیگر قرارداد بسته بودند.

سیدعباسی با تاکید بر این که به دلیل زمان اندک تا شروع لیگ امکان انتخاب بازیکن نداشته اند، تصریح کرد: با بازیکنانی که بیرون بودند به اضافه بازیکنان جوان بومی توافق کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدعباسی: هودارانمان امسال صبور باشند/ استانداردسازی سالن ها بسیار باارزش است

سیدعباسی: هودارانمان امسال صبور باشند/ استانداردسازی سالن ها بسیار باارزش است