مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 20:272022-09-16سياسي

تصمیم های اشتباه پایتخت نشینان باعث بروز مشکلات در جزیره کیش


حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با اشاره به اینکه حذف برخی مشوق های اقتصادی باعث بروز مشکلات در کیش شده است، گفت : جزیره کیش نخستین منطقه آزاد کشور است و قوانین مناطق آزاد نیز باید به صورت کامل در این منطقه اجرا شود که متاسفانه برخی تصمیم های پایتخت نشینان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امروز اظهار کرد: مدیریت های سیاست زده، دخالت های غیرکارشناسی، تصمیم های مدیریتی اشتباه، بی ثباتی مدیریتی، مشکلات قانونی و سوء استفاده از خلا های قانونی و انتصاب های نامناسب، آسیب های اجتماعی، ضعف زیرساخت ها و بی توجهی به مسائل فرهنگی مهمترین مشکلات جزیره کیش است.

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به رکود اقتصادی حاکم بر جزیره کیش گفت: هزینه بالای زندگی و درآمد های پایین از مشکلات اساسی مردم کیش است و وجود آسیب های اجتماعی و بی توجهی به افراد کم درآمد، رکود اقتصادی و گردشگری کیش را دچار مشکل کرده است که بهره گیری از نیرو های کارآمد بومی حتما  می بایست مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام علیرضا بی نیاز  با اشاره به اینکه حذف برخی مشوق های اقتصادی باعث بروز مشکلات در کیش شده است، افزود: جزیره کیش نخستین منطقه آزاد کشور است و قوانین مناطق آزاد نیز باید اشاره کرد و گفت: یکی از ظرفیت های مهم جزیره کیش توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم های اشتباه پایتخت نشینان باعث بروز مشکلات در جزیره کیش

تصمیم های اشتباه پایتخت نشینان باعث بروز مشکلات در جزیره کیش