مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 15:072022-09-16سياسي

دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای تمام نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان است


دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای تمام نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان است و بازخوانی، بازشناسی و تدوین نقشه راه براساس تجربه های دوران دفاع مقدس ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام هادی رمضانی در خطبه های این هفته به زیارت سرور و سالار شهیدان می شتابند.

وی افزود: شرکت زائران اربعین از کشورهای مختلف بویژه ایران، تبلوری از عظمت شیعه و اتحاد جهان اسلام زیر پرچم عدالت گستر اباعبدالله حسین(ع) است که سال به سال به شدت جوشش و علاقمندی دلدادگان آن افزوده می شود.

  حجت الاسلام رمضانی اظهارداشت: برای مردم عراق، زوار الحسین موضوعیت دارد نه ملیت، رنگ و نژاد، دلداگان حسینی آنان به عشق ابا عبدالله به بهترین نحو پذیرای زوار هستند.

وی گفت: ابراز شوق و دلدادگی به اباعبدالله حسین(ع) جلوه های متعددی دارد و هر ساله انس و الفت به سید الشهدا بین مشتقان آن بیشتر می شود.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه مسیر اربعین مسیر ظهور است، گفت: استکبار جهانی از تمام ظرفیت رسانه ای خود برای کمرنگ کردن این حرکت عظیم استفاده می کند اما نمی داند اراده الهی بر عظمت این حرکت است و هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود.

حجت الاسلام رمضانی بیان کرد: امروز دشمنان سعی می کنند با بی عفتی و بد پوششی در جامعه و گسترش منکرات سبب تعضیف باورهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای تمام نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان است

دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای تمام نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان است