مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 شهریور 1401 ساعت 11:572022-09-16ورزشي

قم با اقتدار قهرمان لیگ برتر پینگ پنگ ایران شد


تیم با استعداد و نخبه قم بالاتر از دیگر رقبای خود موفق به کسب رتبه نخست و مقام قهرمانی رقابت های فصل 1401 لگی برتر تنیس روی میز ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم‏، سالن شهدای دروازه ری در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم به مدت سه روز میزبان تیم ها و پینگ پنگ بازان سراسر کشور در فصل 1401 لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های ایران بود و سرانجام تیم قم در جایگاه نخست ایستاد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون تنیس روی میز، رقابت های لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه های ایران با رقابت 180 پینگ پنگ باز در قالب 29 تیم به میزبانی هیات قم برگزار شد و استعدادهای تنیس روی میز قم جام قهرمانی را در خانه نگه داشتند، مسابقاتی که شهربازی علوی قم در راه برگزاری مطلوب آن حامی هیات تنیس پینگ پنگ قم بود.

تیم تنیس روی میز قم در مسیر کسب این موفقیت و دستاورد ارزنده، در مرحله مقدماتی بر تیم های آکادمی تاپ گرگان و آراز پارس آباد پیروز شد تا به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی برود که در این مرحله با عبور از سد تیم های آکادمی آرمند تهران و مقاومت تبریز راهی نیمه نهایی شد.

در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات پینگ پنگ بازان قم با غلبه بر تیم ادسکو تهران مجوز حضور در فینال را کسب کردند تا برای قهرمانی به مصاف تیم همیشه مطرح نفت و گاز گچساران بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم با اقتدار قهرمان لیگ برتر پینگ پنگ ایران شد

قم با اقتدار قهرمان لیگ برتر پینگ پنگ ایران شد